Sklep LepSklepLep to nowoczesna platforma internetowego sklepu przyszłości. Od kilkunastu lat ten typ oprogramowania systemu sprzedaży internetowej, (rozwijany jako „open source„) był oferowany na szerokim rynku. Nasza wersja, oferowana początkowo wyłącznie właścicielom rozwijanych przez nas portali tematycznych, poprzez lata ewaluowała do obecnej postaci. SklepLep już od początku przewyższał funkcjami integracji wszystkie inne systemy do prowadzenia sprzedaży. W ostatnim czasie, widząc jak inne małe i średnie sklepy internetowe skazane są na kiepską obsługę przez konkurentów, stwierdziliśmy że dokonane przez nas modyfikacje oferują lepszą jakość i takie funkcje dostępne w produkcie, które wyróżniają nas od innych. |
Oferta na stworzenie własnego Sklepu Internetowego
Oferowany przez nas Sklep Internetowy charakteryzuje się bardzo dobrym pozycjonowaniem dzięki antyideksacji relatywnej.
Sklep oparty jest o CMS (Content Management System), system zarządzania treścią. Jest to zestaw aplikacji Internetowych pozwalających na zbudowanie struktury Sklepu wraz z oferowanym zestawem artykułów. CMS pozwala na późniejszą aktualizację i rozbudowę struktury sklepu przez odpowiednio przeszkolony personel nietechniczny. Może to być nawet jedna osoba – właściciel sklepu. Wprowadzanie nowych produktów, kształtowanie treści i sposób prezentacji w serwisie zarządzanym przez CMS odbywa się za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, nie wymagających doświadczenia programatorskiego. Cała administracja Sklepu Internetowego dokonywana jest z domowego komputera podłączonego do Internetu. Możesz używać dowolnej przeglądarki Internetowej, do której jesteś przyzwyczajony. „Silnik sklepowy” (czyli, fachowo mówiąc kod źródłowy oraz bazy danych jest w pełni zorientowany obiektowo, co pozwala na jego ciągłą rozbudowę.
Sklep Internetowy umożliwia dodawanie nieskończonej ilośći produktów, kategorii oraz modułów!
Kilka najważniejszych cech oferowanego Sklepu Internetowego:
Polska wersja językowa interfejsu i instrukcji obsługi.
Bardzo dobra współpraca z robotami wyszukiwarek Internetowych, co ułatwia indeksowanie portalu oraz pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Najnowocześniejsze metody wspierania bazy danych przy pomocy PHP i MySQL.
Wielopoziomowy Moduł Bezpieczeństwa Dostępu do serwisu na poziomie użytkowników i Administratora.
Modularny graficzny układ strony ofertowej, pozwalający na modyfikacje uwzględniające potrzeby klienta.
Proste zarządzanie biblioteką produktów, cen, opisów, fotografii i innych elementów graficznych przy pomocy przeglądarki internetowej.
Bezproblemowa współpraca ze wszystkimi platformami systemowymi,
Zaawansowana administracja.
Sklep jest sterowany z panelu administracyjnego zabezpieczonego hasłem. Intuicyjny wygląd panelu administratora przypomina pracę z programami zainstalowanymi na standardowych komputerach (pakiety biurowe, edytory grafiki).
Możliwość deklarowania różnych sposobów płatności takich jak: przelew bankowy, płatność przy odbiorze, przelewy24,
Możliwość deklarowania różnych sposobów wysyłki takich jak: poczta polska, wysyłka kurierem, odbiór osobisty
Możliwość generowania listu przewozowego oraz faktury z poziomu CMS.
Możliwość kontrolowania stanów magazynowych na Sklepie.
Możliwość wyświetlania w cen produktów w różnych walutach.
Możliwość deklarowania zniżek i rabatów dla poszczególnych klientów.
Możliwość nadawania produktom cech i nadawania produktom z przypisaną cechą innej ceny.
Możliwość zamieszczenia dowolnych plików graficznych (.png, .gif, .jpg.) za pomocą interfejsu WWW.
Możliwość włączenia funkcji: „powiadom znajomego”, „napisz recenzję” dla każdego produktu.
Możliwość edycji opisów w systemie WYSIWYG (zapomnij o HTML) – What You See is What You Get) – prosty sposób edycji przypominający edycję tekstów w programie MS Word.
Możliwość podglądu produktu w fazie projektowania – pozwala zobaczyć jak będzie wyglądał produkt, zanim zostanie opublikowany.
Możliwość zarządzania biuletynem – pozwala tworzyć i wysyłać informacje do wszystkich zarejestrowanych użytkowników.
Działaność Sklepu oparta jest na umowie dzierżawnej.
Oferta nasz obejmuje: 3 różne wersje programu (ECONOMY, BUSINESS, GOLD)
W każdej z nich standardowym elementem budowy Sklepu Internetowego jest:
1. Stworzenie projektu graficznego (do 3 propozycji)
2. Instalacja silnika bazowego Sklepu Internetowego na serwerze „SklepLep” (konfiguracja funkcjonalna, stworzenie interfejsu graficznego na podstawie uzgodnionego projektu oraz zabezpieczenie go przed włamaniami).
3. Instalacja uzgodnionych modułów (nowości, promocje, biuletyny i inne).
4. Szkolenie z zakresu obsługi i administracji Sklepem.
Proces budowy:
1. Po rozmowie wstępnej, na podstawie ustaleń z Klientem przedstawiamy uzgodnioną ilość propozycji graficznych do zaakceptowania. Po zaakceptowaniu wybrany projekt zostaje dołączony do umowy na budowę Sklepu Internetowego jako jej integralna część.
2. W czasie podpisania umowy zostają ustalona grafika, ilość produktów, oraz moduły rozszerzające funkcjonalność Sklepu Internetowego. Termin dostarczenia materiałów potrzebnych do budowy serwisu ustala datę rozpoczęcia właściwych prac nad budową Sklepu:
3. Dalsze „prace budowlane” koncentrują się na:
instalacji bazy serwisu na serwerze i podpięciu bazy danych,
przygotowaniu grafiki do potrzeb Internetowych zastosowań,
programowaniu, instalacji oraz konfiguracji modułów.
4. Testowanie Sklepu Internetowego jest trzystopniowe. Składają się nań:
testy funkcjonalne,
testy bezpieczeństwa,
testy stabilności.
5. Oddanie do użytku to proces finalny. Najważniejszym jego elementem jest umieszczenie Sklepu Internetowego pod adresem internetowym, czyli tzw. domeną. Później następują ponowne testy bezpieczeństwa i stabilności.
6. W okresie określonym umową firma nasza zapewnia: nadzór nad prawidłowym działaniem Sklepu, pomoc w pozycjonowaniu Sklepu w internecie, wsparcie techniczne przy zamieszczaniu i korygowaniu treści oraz doradztwo przy ulepszeniach technicznych nie ingerujących w główny kod silnika
wszelkie prace serwisowe związane z ujawnionymi w trakcie początkowego użytkowania utrudnieniami w edycji Sklepu mają określony czas reakcji na zgłoszenie nie przekraczajacy 12 godzin roboczych.
Realny czas wykonania projektu to 14 dni roboczych od momentu uzgodnienia projektu graficznego i dostarczenia uzgodnionych materiałów. Startowy koszt uruchomienia Sklepu Internetowego to: 569 – 2069 zł netto w zależności od wersji. Niskie opłaty abonamentowe zaczynają się już od 69 zł netto miesięcznie. W ramach abonamentu z tytułu dzierżawy oraz obsługi Sklepu Internetowego gwarantowane wsparcie techniczne Sklepu Internetowego.
Istnieje możliwości przeniesienia produktów z konkurencyjnego Sklepu Internetowego (od 269 zł netto). Jest to związane z przekazaniem pełnego dostępu do serwera ftp oraz panelu administracyjnego aktualnego Sklepu Internetowego. Dla porównania cena rynkowa to: 10-30 zł netto za jeden produkt.
Uwaga!!!
Strona ta jest częścią nowego bloga powstającego na bazie wartości archiwalnych przenoszonych z przestarzałego CMS-MAMBO.
Wpisy o podobnej wartości historycznej będą jeszcze przez jakiś czas widoczne na domenie http://iqarius.pl po czym zostaną zintegrowane z nową platformą.
Iqarius Creation Group
marzec 2017
Copyright 2009 – 2017 © Projekt IQ-arius po prostu Strona Ekspercka. Zapraszamy na nasze nowe strony projekt.iqarius.pl