Jak obsługiwać klienta sklepu internetowego?

blog iqariusObsługa klienta.

By dobre obslugiwać klienta slepu internetowego, po pierwsze musisz sobie zdawać sprawę, że po drugiej stronie   komputera  też siedzi  człowiek i należy go tak samo traktować jak klienta sklepu tradycyjnego.  

We wrześniu 2010 roku pisaliśmy… Pamiętaj, nikt nie jest zmuszony kupować w Twoim sklepie. Nie możesz zapominać, że internetowy klient ma o wiele lepsze możliwości sprawdzenia faktycznej ceny produktu lub skorzystania z porównywarek cen, aby odnaleźć najkorzystniejszą dla niego ofertę cenową. Ceny Twoje muszą być dostosowane do cen konkurencji. Twoim atutem jest łatwość poinformowania o tym klienta. dziś temat ten ujęty jest w formie unowocześnionej tutaj

Uwaga!!!

Strona ta jest częścią nowego bloga powstającego na bazie wartości archiwalnych przenoszonych z przestarzałego CMS-MAMBO.
Wpisy o podobnej wartości historycznej będą jeszcze przez jakiś czas widoczne na domenie http://iqarius.pl po czym zostaną zintegrowane z nową platformą.

Iqarius Creation Group
marzec 2013


Copyright 2009 – 2014 © Projekt IQ-arius po prostu Strona Ekspercka. Zapraszamy na nasze nowe strony projekt.iqarius.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *